viernes, 15 de abril de 2011

75


Solen i Auroras hår...
Solen som farver huden hennes,
gjør den gylden.
Solen som gjør en vakker Aurora vakrere
Solen som får øynene til å glitre
Solen som gir henne energi og varme
Hver dag....

Jeg vil savne det å kjenne at Aurora har det bra her

Aurora har ME.
Hun har derfor mange dager, alt for mange, hjemme fra skolen.
Inne...
I senga, i sofaen, mens de andre er ute og lever, er Aurora inne og hviler

Dette har vi lært oss å leve med, på en måte, på mange måter.
Vi har erfart at på Gran Canaria er det lettere å leve med ME. Hverdagene er lysere, bokstavelig talt. Lyset gir energi til en energifattig jentekropp. Sola gir energi til samvær og aktiviteter, til å være ungdom

Vi lever et enklere liv her, et enklere liv med mindre stress. Det er bra.
Jeg elsker vårt enkle liv...
Jeg omfavner sola og varmen den gir oss. Jeg ønsker den velkommen inn i livet vårt hver morgen. Jeg ønsker den velkommen til å kjærtegne min datters hud, hår og sinn..

Jeg vil savne Gran Canariasola i livet til Aurora

No hay comentarios: