domingo, 17 de abril de 2011

73


Søndager


Søndager er stille og av og til irriterende kjedelige (for noen, spesielt sånne som meg).
Hvorfor? Det er jo en fridag. Jeg aner ikke. Jeg har bare vanskelig for å komme meg gjennom søndager noen ganger. La oss ikke analysere temaet ytterligere ...for søndager i

Purto de la Cruz elsker jeg. Her har de skjønt det.
Det virker som alle samles i byen, spiser lunsj, henger i parken og er sosiale...ute!



Vi tilbragte formiddagen på Plaza del Charco...

Is,
såpebobler,
sykle,
titte på store og små,
leke,
hvile og
nye venner.





Birk mener at det å skaffe nye venner er enkelt.
"Mamma! Man sier bare:
Me llamo Birk, cómo te llamas tú?
Så har man en ny venn"



Kanskje en venn for livet?
Hvem vet?
Så kan en søndag, en trist søndag,
før du vet ordet av det bli en super dag...

No hay comentarios: