sábado, 1 de enero de 2011

4.søndag i advent

Siste søndag i advent og høye bølger i Piscina natural. Vi møtte skikkelig uværsforhold i kulpen nedenfor oss denne søndagen. Vi rakk to små timer før vi måtte pakke sammen igjen.
Cherin og lille Enya som besøker oss i jula slikker så klart all den sola de kan få når de er på juleferie hos oss. Typisk at det skulle regne og blåse masse denne uka før julaften :-)

Jeg ergret meg mest av alt, denne søndagen, over at jeg ikke fikk snakket mer med Selma Aarø, en av mine favorittforfattere. Hun pakket nemlig også sammen mann og barn da hun møtte på uværet denne formiddagen. Jeg rakk å si: Jeg tror det blir høyvann og umulig å være her. Hun rakk å svare: Birk! Heter din sønn Birk? Det heter Ivar(hennes sønn) sin bestevenn også.

Æsj, jeg så for meg at jeg kunne skravle og få en kjendis i min vennekrets, men den gang ei. Cherin så tåpelig på meg og forsto ikke min frustrasjon: Selma hva for noe??

Noen andre som kjenner til forfatteren?

No hay comentarios: