domingo, 18 de noviembre de 2007

3 års dag!


20.august fylte denne skøyeren 3 år. Endelig!
Helt siden vi hadde bursdagsfeiring for Halvor da Kirkhusfamilien var på besøk har Birk ventet på sin dag. Ventet på sang og pakker på senga. I lange tider har han vært helt overbevist om at han kom til å få en STOR søplebil. Til alle som vil høre så forteller han om sitt ønske for dagen. Og søplebilen skal være like stor som alle ti fingrene til sammen! Dagen kommer og vi vekker Birk med sang og pakker på senga. I den første pakken er det en stor søplebil! "Jeg vet hva det er, jeg vet hva det er" sier han fornøyd mens han pakker opp gaven:-) Resten av dagen spør han om og om igjen; "har dere syngt for meg nå? Er jeg tre år?"...det er så stort å ha 3 års dag, det er nesten ikke til å tro at det er sant!


Her er dagens høydepunkt ferdig utpakket :-)

Til den store dagen kommer det selvfølgelig gjester. Juliette og Caroline fra Nederland. Amanda fra Gran Canaria. Saga og Zander fra Norge.



Spiderman sparkesykkel var også fint å få. Her sparker treåringen i Parque Sur.
Når dagen er omme kommer Birk på at han ikke fikk alt han ønsket seg, derfor spør han:
"Kan dere synge for meg en gang til? Jeg fikk jo ingen gitar!"


No hay comentarios: