jueves, 31 de marzo de 2011

87



....Blunk

Noen vennskap er "ment to be"..
Aurora og Kristina er slike venner. De lever begge i utlandet, og deler lengselen til Norge og lengselen til Gran Canaria. De vet begge hvordan det er å føle seg delt. Det er fint å kunne dele denne spesielle opplevelsen med noen som vet akkurat hvordan det er. Å elske to land, Spania og Norge.

Stranda, laaange netter med fnising i helger og i ukedager. Nachos og pizza. Timer foran data'n og timer foran Tv'en. Latter gjennom huset. Shopping i Las Palmas og klubb i kirka.

Aurora vil savne venner...venner som kom under vårt opphold her. Vennskap som vi tar med oss hvor enn vi drar, og som alltid vil bety noe helt spesielt.

Tenk så heldig vi er!

1 comentario:

Stine dijo...

Hei!
Fant siden din da jeg forsøkte å finne ut litt om karnevalet her i Arguineguin... og stikker innom igjen nå! Så dere skal hjemover.. det blir nok rart etter 4 år her, dere vil nok bli savnet! Dere er jo en stor del av miljøet her! Jeg synes det blir rart å reise hjem etter 1,5 år her... kan bare forestille meg etter 4 år! Store forandringer er nok på vei, men som du skriver her... vennene og minnene vil for alltid bli med dere uansett hvor dere er! Koselig blogg dere har, titter nok innom her iblandt for å se hvordan det går med dere! OG kanskje jeg får noen tips til ting jeg bare må gjøre før vi også vender snuten mot norge! :)